გაკვეთილის რუბრიკა

ქულა



კრიტერიუმი
     1-4
        5-6
       7-8

         9-10
ტექსტისშინაარსისგაგება-გააზრება
ვერ იგებსტექსტისშინაარსარშეუძლიაკითხვებზეპასუხისგაცემა.
ნაწილობრივიგებს ტექსტისშინაარსს,უჭირსკითხვებზეპასუხებისგაცემა
იგებს ტექსტის შინაარსსმაგრამ არშეუძლია პასუძისგაცემა კონკრეტულკითხვაზეზოგჯერპასუხი არასწორია.
კარგად იაზრებსტექსტს,ადეკვატურადდასრულყოფილადპასუხობსკითხვებზე.
საჭიროინფორმაციისმოძებნა,დამუშავება,დახარისხება,
არ შეუძლიასაჭიროინფორმაციის  მოძებნადამუშავება.
შეუძლიასაჭიროინფორმაციისმოძებნამაგრამვერ ახარისხებსდა ვერამუშავებს.
შეუძლია მოიპოვოსსაჭირო ინფორმაცია,დაამუშაოსმაგრამუჭირს დახარისხება.
თავისუფლადშეუძლიამოიპოვოსსაჭიროინფორმაცია,დაამუშაოს დადაახარისხოს.
კითხვისსტრატეგიებისეფექტურადგამოყენება.
არ ფლობსკითხვისეფექტურსტრატეგიებს.
ფლობსსტრატეგიებს,არ შეუძლია მათიეფექტურადგამოყენება.
ფლობს სტრატეგიებს შეუძლია მათიგამოყენებათუმცაუჭირს ყველაზეეფექტურის შერჩევა.
ფლობსსტრატეგიებს,შეუძლია მათიეფექტურადგამოყენება.

1 comment:

  1. გაკვეთილის განმავლობაში გამოიყენება თანატოლტა არაფორმალური თვითშეფასებები .
    შეფასება გნსაზღვრავს მოსწავლეთა საჭიროებებს.ახალისებს თანამშრობლობით მუშაობას.ამოწმებს პროგრესს და მოსწავლის ცოდნის დონეს.

    ReplyDelete

გაკვეთილის გეგმა

გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი , გვარი : ევდოკია სუხორუჩკო საგანი : რუსული ენა სწავლების საფეხური : X კლასი მოსწა...