ქულა
კრიტერიუმი
|
1-4
|
5-6
|
7-8
|
9-10
|
ტექსტისშინაარსისგაგება-გააზრება
|
ვერ იგებსტექსტისშინაარს, არშეუძლიაკითხვებზეპასუხისგაცემა.
|
ნაწილობრივიგებს ტექსტისშინაარსს,უჭირსკითხვებზეპასუხებისგაცემა
|
იგებს ტექსტის შინაარსს, მაგრამ არშეუძლია პასუძისგაცემა კონკრეტულკითხვაზე, ზოგჯერპასუხი არასწორია.
|
კარგად იაზრებსტექსტს,ადეკვატურადდასრულყოფილადპასუხობსკითხვებზე.
|
საჭიროინფორმაციისმოძებნა,დამუშავება,დახარისხება,
|
არ შეუძლიასაჭიროინფორმაციის მოძებნა, დამუშავება.
|
შეუძლიასაჭიროინფორმაციისმოძებნა, მაგრამვერ ახარისხებსდა ვერამუშავებს.
|
შეუძლია მოიპოვოსსაჭირო ინფორმაცია,დაამუშაოს, მაგრამუჭირს დახარისხება.
|
თავისუფლადშეუძლიამოიპოვოსსაჭიროინფორმაცია,დაამუშაოს დადაახარისხოს.
|
კითხვისსტრატეგიებისეფექტურადგამოყენება.
|
არ ფლობსკითხვისეფექტურსტრატეგიებს.
|
ფლობსსტრატეგიებს,არ შეუძლია მათიეფექტურადგამოყენება.
|
ფლობს სტრატეგიებს შეუძლია მათიგამოყენება, თუმცაუჭირს ყველაზეეფექტურის შერჩევა.
|
ფლობსსტრატეგიებს,შეუძლია მათიეფექტურადგამოყენება.
|
გაკვეთილის რუბრიკა
Subscribe to:
Posts (Atom)
გაკვეთილის გეგმა
გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი , გვარი : ევდოკია სუხორუჩკო საგანი : რუსული ენა სწავლების საფეხური : X კლასი მოსწა...
-
გაკვეთილის გეგმა მასწავლებლის სახელი , გვარი : ევდოკია სუხორუჩკო საგანი : რუსული ენა სწავლების საფეხური : X კლასი მოსწა...
გაკვეთილის განმავლობაში გამოიყენება თანატოლტა არაფორმალური თვითშეფასებები .
ReplyDeleteშეფასება გნსაზღვრავს მოსწავლეთა საჭიროებებს.ახალისებს თანამშრობლობით მუშაობას.ამოწმებს პროგრესს და მოსწავლის ცოდნის დონეს.