1. პროექტის სახელწოდება:,,უჩვეულო ძეგლები“
2. პროექტის მთავარი იდეა (თემა) 1-2 წინადადებით:თემა ხელს უწყობს კულტურათა დიალოგში შესვლას.
3. პროექტის აქტუალობა: ეს ხელს შეუწყობს მოსწავლეებს მეტყველების და ინფორმაციის
ძიება-დამუშავების უნარების განვითარებაში .მოსწავლეები ეცნობიან იმ ქვეყნის კულტურულ
ძეგლებს, რომელ უცხო ენასაც სწავლობენ.
4. პროექტის მიზნები: მოსწავლე შესძლებს:
კითხვის
და მეტყველების უნარის განვითარება.
ინფორმაციის
მოძიების და დამუშავების უნარის განვითარება.
პრეზენტაციის
უნარის განვითარება.
მოსწავლეებში
სხვისი კულტურის მიმართ პატივისცემის ჩამოყალიბება.
5. მონაწილეთა ასაკი: 10 კლასი
6. ვადები/ხანგრძლივობა: ორი კვირა
7. მოსალოდნელი შედეგები/პროდუქტები, რაც შეიძლება შეიქმნას: შედეგი თვალსაჩინოა,
თუ მოსწავლე:ამზადებს საჭირო რესურს, თავს უყრის მოდელებს, გამოთქმებს, კლიშეებს, საკვანძო
სიტყვებს, იყენებს სასაუბრო თემის შესაბამის ნასწავლ ლექსიკას,სლაიდების შექმნა.
8. პროექტისათვის საჭირო ძირითადი რესურსები:
კომპიუტერი,პროექტორი,დაფა
,ცარცი,მეხსიერების ბარათი.
9. პროექტის მსვლელობა (ძირითადი აქტივობები):
1.საორგანიზაციო მომენტი,აღრიცხვა.
2.პროვოცირება-მასწავლებელი
სვამს კითხვ: რას ნიშნავს სიტყვა,,ხსოვნა“ პასუხის მოსმენის შემდეგ სთხოვს მოსწავლეებს
გაიხსენონ და დაასახელონ ყველა სიტყვა,რომელიც ასოცირდება ამ სიტყვის ფუძესტან დაფაზე
იწერება ყველა ვარიანტი აბლაბუდის სახით(სქემა)
3.პრეზენტაცია-სლაიდების ჩვენებით(მეტყველება)(იხ.
პრეზენტაცია)
4.გაკვეთილის შეჯამება.
5.საშინაო დავალება
10.საგნებთან/საგნობრივ ჯგუფებთან/ეროვნულ სასწავლო გეგმასთან კავშირი:
ისტ-ან
11.პროექტის ხელმძღვანელი (მასწავლებელი):
ევდოკია
სუხორუჩკო
12.ხელმძღვანელის ელ.ფოსტა: svetasuxoruchko09@gmil.com
No comments:
Post a Comment